»  Szukaj

Toyota Tacoma (05-15) Haynes Repair Manual (USA)

Toyota Tacoma (05-15) Haynes Repair Manual (USA)Liczba stron: 352
Wymiary: 21 x 29.7 cm
Wydawnictwo: Haynes
Oprawa: miękka
ISBN: 9781620922231


Czas realizacji zamówienia: 4 - 7 dni

Cena: 151,00 zł  
Nasza cena: 143,50 zł  

»Dodaj do koszyka »

Opis książki

Kompleksowa instrukcja naprawy i obsługi Haynes. Oryginalne wydanie w języku angielskim. Razem z instrukcją otrzymasz bezpłatnie słownik techniczny angielsko-polski w poręcznym format A5.
Instrukcja dzięki schematom oraz rysunkom polecana jest także dla osób ze słabą znajomością angielskiego.
Jedyne poradniki oparte na całkowitym rozebraniu na części i ponownym złożeniu pojazdu.
Complete coverage for your Toyota Tacoma covering all model for 2005-2015:
-- Routine Maintenance
-- Tune-up procedures
-- Engine repair
-- Cooling and heating
-- Air Conditioning
-- Fuel and exhaust
-- Emissions control
-- Ignition
-- Brakes
-- Suspension and steering
-- Electrical systems
-- Wiring diagrams
Every manual is written from hands-on experience gained from stripping down and rebuilding each vehicle in the Haynes Project Workshop. The practical step-by-step instructions and clear photos are easy to follow and provide information on maintenance, servicing, fault finding, brakes, electrics and Haynes tips to make many tasks easier.
What's covered:
Toyota Tacoma with petrol engine 2005-2015
PLEASE NOTE that this manual is intended for vehicles built to US specifications and does not cover diesel models unless specifically stated. Although it is useful when the products or systems are similar to those in other markets, there may still be significant differences, especially in areas concerned with safety and emission control.

Spis treści

Introduction
Chapter 1: Tune-up and routine maintenance
Chapter 2: Part A: Four-cylinder engine
Chapter 2: Part B: V6 engine
Chapter 2: Part C: General engine overhaul procedures
Chapter 3: Cooling, heating and air conditioning systems
Chapter 4: Fuel and exhaust systems
Chapter 5: Engine electrical systems
Chapter 6: Emissions and engine control systems
Chapter 7: Part A: Manual transmission
Chapter 7: Part B: Automatic transmission
Chapter 7: Part C: Transfer case
Chapter 8: Clutch and driveline
Chapter 9: Brakes
Chapter 10: Suspension and steering systems for 2WD and 4WD
Chapter 11: Body
Chapter 12: Chassis electrical system
Wiring Diagrams





Książki auto - najpopularniejsze instrukcje obsługi i naprawy samochodów oraz motocykli.